Last day of freedom?..

..Skulle nog många uttrycka söndagen, som kom. Men inte jag, för jag ska plugga hela dagen, och då känner man sig inte så fri längre. Men måste man så måste man.
Vet att mina blogginlägg handlar mycket om och plugga till den här tentan, men det är bara för att det är så mycket, så man måste plugga mkt, tyvärr. Men högskolestudier ska ju jämföras med ett heltidsjobb, alltså ska man plugga 40 timmar i veckan, men det kan jag lova att jag inte göra. Jag blir glad om jag kommer upp i 20-25 kanske. Mina normala veckor ligger nog runt 15 timmar. Och då är föreläsningar, grupparbeten och allt sånt inräknat också.
Men ska försöka och vara mer nogrann och räkna ut hur mycket jag pluggar till nästa kurs - som är psykologi :) Då har vi mycket ledigt, så då blir det mycket självstudier, så då ska jag försöka och få till iallafall 3 timmar om dagen, det vore ju kul om man fick ganska högt i någon kurs också, allra helst A, men det tror jag är önskedrömmar ;)

nej, annars blire väl inget annat idag. Imorgon äre skolan hela dan. Först föreläsning om metabolism & homeostas, sen palpation, och sen om klockan inte blir för mycket sätter vi oss brudar i cella anatomica och jobbar med alla dessa modeller som vi ska kunna. Fy bubblan vad jobbigt det är! Tisdagen blire föreläsning, sen jobba i cella anatomica. Onsdag äre plugg på hemmaplan, torsdag föreläsning och säkert jobba i cella anatomica och sen fredag, lördag och söndag äre plugg igen hemma.

Aja, time to study!

Kommentarer
Postat av: L I N A S Ä N G L A R

Svar: Ja :) Ne, vi har en tenta den 5:e juni också, så då avslutas kursen. Den är uppdelad i två tentor. Så, ja den 5:e slutar vi :) Ni då?



kram!

Postat av: Anonym

Hallå där!

Jag tänkte fira min födelsedag lite smått den 9 maj med utgång. Så den 2 maj vet jag inte då jag är på tävling hela dagen. kram

2009-04-20 @ 21:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0