Musculi scalenii

Idag har jag varit så duktig att jag lärt mig alla muskler vi skulle kunna tills imorgon. Bra va? Nu sitter jag här dagen innan muntan och bara våndas. Jag tycker det här är jättejobbigt, och jag är jättenervös inför imorgon. Jag har tom gjort en deal med mig själv och kanske någon högre makt som jag ska genomföra om jag klarar tentan imorrn. Men vad tänker jag inte berätta ;) men det är inte allt för jobbigt - tror jag inte iallafall.

Sitter och har en paus i pluggandet. Känner att jag behöver det, för jag ska nog sitta enda till 12 eller 1 inatt och plugga, jag bara måste få göra det liksom. Även om inte mkt går in den här sista dagen så kanske något gör det iallafall! Sen får vi hoppas imorrn att jag får frågor på saker som jag är ganska säker på typ lite om ögat, endokrinogi, kanske lite reproduktion, en fråga om cellen osså får jag peka ut lite skelett, de vore kul :) Men vi får la se imöra.

Denna kväll är ju som sagt redan planerad. Imorgon blire tenta, sen far jag och my dear buddy Äna till Degerfors och gör stan osäker. På kvällen blire säkert ut någonstans och träffa folk, precis som det alltid brukar vara på valborg. Sen på fredag ska jag träffa Jessica en sväng, lördag blire grillparty med brudsen, söndag ska jag inte göra så mycket mer och måndag far jag tillbaks till småland. För på tisdagen börjar psykologin. Ska bli roligt!

Nej, nu ska jag plugga en stund till, sen packa det sista!



Love /
            



ps, vem brukar läsa min blogg? Äre nån som brukar "följa" den? =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart =)

2009-04-30 @ 14:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0