Påsken snart över!



Ja, nu är påsken för 2009 snart över, och jag har verkligen gillat den här påsken =) Vädret har varit på topp & min söta älskling har befunnit sig i Jönköping hos mig ons-sön. Kändes lite sorgligt när han gick upp till bussen för och åka till tåget och degerfors, saknar honom redan! Men vi ses ju snart. Närmare bestämt till valborg. Då sätter jag mig på tåget och far till mitt röd-vita. Jag längtar sjukt mycket efter och få komma hem och pussa på sötnos och lilla elliott, och få äta mammas mat och få vara ledig på riktigt. För vi har tenta den 30 april (valborg), därför åker jag inte hem förren efter det. Och vi börjar typ inte kursen efter den förren 5 maj (trorja), och därför kan jag befinna mig i Degerfors några dagar och vara LEDIG (allså ledig utan att egentligen ha något att plugga). Vad som händer återstår och se. Vad jag vet iallafall är någon slags firande av min & Fredriks 4 års dag som är 23 april, sen pratade jag & Lollo om och grilla och kanske fira henne lite grann eftersom hon fyller 20 den 7 maj. Men vi får se. Fredrik & jag ska göra något iaf :) måste vi ju göra. Firar ju att vi har varit ihop 1/5 av våra liv. Det är inte dåligt :)

nej, nu vankas tvätt, plugg & pokémon titt ;)

Tooodles!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0