Redbull.

Nu när min kaffebryggare är kaput (caput = huvud på latin) så orkar jag inte koka mig något kaffe, och så gott är ju inte kaffe, så idag införskaffade jag mig två redbull till kvällens plugg, såklart sockerfria då jag och annapanna hellkvist har våran deal om no suger berfore summer. Och jag tror att lite har gett resultat. Jag och vågen var lite överens imorse, men det gick över ganska fort när jag kom hem förrut.

Annars idag har jag pluggat från 12 till 16.30, med en halvtimmes paus med Frida i skolan. och jag tycker det gått ganska bra! man kan mer än vad man tror sig kunna egentligen, men jag kan långt ifrån allt. Undra om det är någon som verkligen lär sig allt på dessa fem veckor? Jag menar, undra om det är någon som pluggar 40 timmar i veckan? Jag skulle aldrig klara det, jag är inte tillräckligt koncentrerad av mig för det. Jag har för lätt för och tappa intresset och bli rastlös. Men som sagt det gick ganska bra idag. Och de var väl tur det, eftersom det är tenta i övermorron. Jag ska fortsätta och plugga en del nu, och imorgon blire plugg i skolan med Frida igen. Det sista! Läskigt.
Men jag måste säga att jag lider med dom som har tentan imorrn (vissa fick ha imorrn då tiderna inte räckte till på torsdagen). Jag önskar dom all lycka till och håller alla tummar jag har för att det ska gå bra för dom! Jag vet själv vilket jävla helvete dom går igenom, därför önskar jag att det vore så lätt att ingen fick omtenta, men det kommer nog aldrig och hända tyvärr.
Jag hoppas iallafall att jag inte är en av dom som kuggar, men man vet ju aldrig. Men hoppas kan man alltid göra, för hoppet är det som sist överger människan.

Nej, nu ska jag ta tag i mina studier en stund! Kanske skriver senare hur det går.

Love / 
              

ps, vädret blev inte så fint här nere idag. Det blåste jättemycket!

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, är Frida 2009 års Anna? :D

2009-04-28 @ 19:16:57
Postat av: Bea

Sv till Elin;

Njaa, bara på pluggkompis fronten isånnafall. Anna kan man inte re-placera heller! ;D

2009-04-28 @ 21:14:12
URL: http://trize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0