Snart tvättdags!

Ja, snart äre dags för min tvättid att börja. Har pluggat lite lite grann på njurarna, ska sen lyssna på en inspelad föreläsning om endokrinologin, dom har sagt att det är bra och lyssna, och det är ju skönare och lyssna än och läsa själv. Har ju läst kapitlet tidigare så förhoppningsvis gör denna föreläsning så allt faller på plats!
Annars ikväll blire och plugga en del och sen slappa tror jag, för jag har pluggat så mycket dom här veckorna att en vilohelg som jag haft denna helg har varit behövlig och förtjänad (iallafall enligt mig).

Imorgon äre dags för dugga 2. Hoppas jag klarar den också! Och riktigt bra, för då vet man ju att man kan en del och är på rätt väg. Har iallafall fått mail om att jag har E i Omvårdnad 1 nu, så min komplettering vart godkänd, oerhört skönt och höra (jag hade ju Fx som är ett mellanting mellan E & F o behövde därför bara komplettera upp, inte göra omtenta).
Dock har jag ju omtenta i mikrobiologi, därför vore det skönt om anatomin funkade med, även om det känns skönt att man får göra om, om det går dåligt. Jag vet ju att det är många som inte klarar den, så jag skulle inte bli jätteledsen om det inte gick, men det är ju oerhört skönt och fixa den.

Aja, nu ringde mitt larm om att det är dags och sätta igång dom första maskinerna. Skriver kanske senare!

Love /
               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0