Sunny day!

Idag skiner solen och jag är så glad, men fruktansvärt trött, så jag orkar inte plugga mkt idag. Iallafall inte nu! ska nog lägga mig och titta på de var en gång och ta en eftermiddagslur tror jag. Behöver det känner jag. Och gör jag det inte frivilligt kommer jag somna ståendes, jag lovar!
Början av eftermiddagen spenderades med mah best bud Äna på stan. Vi handlade en hel del både hon och jag, de gillade vi! Jag handlade nya sandaler (guld) på H&M, festklänningen till bröllopsfesten på Vila och ett par nya örhängen på Ur & Penn, vad anna handlade får ni fråga henne om, för jag har glömt. Sen blidde det lunch på Restaurang Tiger. Vi käkade pasta med currysås, kyckling och ananas. Supergott! Och vi som hade rabatthäfte tog 2 betala för 1, så sammanlagt kostade allting 100 kr. Goit eller vad? Och annis var ju snäll och bjöd mig denna gång, så nästa gång vi lunchar äre jag som står för klövern!
Ikväll blire och hänga med Äna in her lya, vi ska väl kolla på sveriges smartaste barn och äta nyttigheter, eftersom vi inte får äta onyttigheter. Hade egentligen tänkt och handla idag, men får vänta tills måndag då ica är stängt tills dess.

Aja, nu äre naptime!

Love /
               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0