The sun is shining this wonderful saturday.



Det är så härligt när solen skiner om dagarna. Jag blir så harmonisk på något vis. Får nästan inspiration och både motionera och studera av att det är så ljust nu för tiden. Och jag hoppas solen är här för och stanna till november. Jag hoppas, hoppas, hoppas!

Dagen har spenderats med världens bästa Äna på stan med lunch och shopping. Blev en ganska lång dag, från halv 11 till 14.00. Och vi fick en del shoppat och gjort. Jag handlade örhängen och halsband som jag ska ha på bröllopsfesten i sommar. Har dock inte bestämt mig vilken klänning jag ska köpa än, har hittat så många, men jag har nästan bestämt mig för en lila axelbandslös från Vila. Får beslutsångest, ska jag eller ska jag inte köpa den? . men men iaf, Anna hittade massor av saker som hon letat efter, så jag agerade mest smakråd. Men Anna tvingade mig nästan och gå tillbaka och köpa den där klänningen på Vila för hon visste att jag verkligen ville ha den. Men de får bli nästa vecka när man får pengar :D
Annars i eftermiddag står det plugg på schemat. Ska försöka och koncentrera mig på det i allafall 90 minuter. För jag börjar känna paniken komma rullande över mig, snart är det tenta, och jag kommer vara nervös, kanske så nervös att jag inte fixar det. Men jag hoppas att ni som läser håller era tummar att det är en godkänd Bea som sätter sig på tåget mot Värmland =)

aja, nu äre pluggtime

Cya!

Kommentarer
Postat av: L I N A S Ä N G L A R

Jaa det går jättebra faktist :) Intressant, fast svårt och komma ihåg allt. Ok :) Vår heter integrativ biomedicin. Hehe precis ;D När har ni eran tenta då?



kramkram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0