Tröttdag idag!

Jag är så trött, och jag vill inte plugga! Varför ska det vara så tvunget och plugga för, jag vill inte, jag vill åka till Degerfors och vara ledig. Jag vill gå på gymnasiet igen och bara glida. Snälla låt oss gå tillbaka i tiden till augusti 2005, då man började NV 1 och hade 3 långa år att se framemot studenten, men när man är så här långt ifrån det så blir man ledsen. Man saknar det man hade. Visst var det inte alltid så kul och läsa alla ämnen vi läste, men det var liksom lugnt, man bara gled. Jag vill glida igen! Jag vill inte ligga och ha ångest för den här tentan som faan inte kommer gå nått bra. Blääääääääääääh!

Nej, nu pratar vi om nått annat. På torsdag kommer mammi och hämtar mig och Anna, ska bli skönt och få komma hem och få känna igen sig och kunna hälsa på folk på stan igen, kanske få spontanbesök av nån, få träffa mina två favvograbbar, få sitta i tältet och få känna att det snart är sommar, att få bara vara gamla vanliga Bea. Inte bea som inte har tid och tänka på nått annat är capsula interna och blodomloppen.
Nästa helg verkar de bli ferre ihop med ett par kompisar från klassen. Ska vara först hos Matilda och sen ut. Fast jag ska vara nykter, så vi får väl se hur det blir med och hänga med ut eller inte :)

nej, nu ska jag unna mig en nap innan larmet på telefonen ringer 15.30 då äre dags och börja plugga.

Love / 
                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0