Våran dag idag <3

Ja, idag är det ingen annans dag förrutom min & Freddans. Tkr inte jag iallafall!'
Men det är iallafall 23 april 2oo9, och Fredrik och jag har varit ihop i fyra år. Tänk er fyra år! Det är en femtedel av vårat liv, och jag trivs ;) hoppas de blir 60 år till!

Annars har dagen varit bra. Solen skiner, sista föreläsningen och lite plugg efteråt i cella anatomica ihop med Frida och Anna. Gick ju bra. Börjar känna mig ganska säker på hjärtat och en del av cirkulationen. Och det känns skönt. För en gång skull känner jag inte den där panikkänslan jag känt i snart fem veckor. Idag känner jag mig glad. Visst, kanske beror på att det är den dagen det är, men det känns bra endå. Så en dag som denna då skolan funkar, det är fredriks o min årsdag och solen skiner kan man ju inte klaga. Så idag kommer det förhoppningsvis inget gnäll från mig! :P
Ska försöka plugga lite sen, just nu är jag för trött. Ska nog sätta på lite kaffe så jag inte somnar. Egentligen tkr jag inte om kaffe, men det piggar upp så det får helt enkelt slinka ner lite ibland. Hade önskat att jag tyckt om te, men det är ju värre än värst de! Sist jag försökte dricka te var de nära på att det kom upp igen. Så jag avundas er te-drickare :)
nej, en kall cola eller cider hade väl inte varit fy skam , men fröken clarelius får ju inte dricka sånt ! Buhu.

Aja, time to go !

Love /
                

Kommentarer
Postat av: Anna

grattis till dig och fredrik :)

2009-04-23 @ 14:55:00
URL: http://annaamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0