Vårväder! :)



Ja, idag var det rena rama vårväder, om inte ens försommar väder! Det var jätteskönt ute, och det blåste nästan ingenting. Jag tog mig en redig promenad i det vackra vädret och gick 6 km (fram och tillbaks till skolan), var jätteskönt, men blev dock gör svettig! (o jag hade bara 2 tröjor på mig).
Annars började jag plugga anatomi. Läste kapitlen vävnader/hud och skelett/leder. Imorrn äre dags för föreläsning om något jag inte kommer ihåg + grupparbete om skelettet osv. Sen vid 4 åker jag till degerfors =) ska bli skönt och få komma hem o mysa med min söta pojk! Gå in på min bilddagbok trize.bilddagboken.se och se va gullig han var igår (skrev om det i dagens inlägg).

Aja, nu blire ett pokémonavsnitt, sen sängen!

Bye bye!

Kommentarer
Postat av: Elin

Svar: jepp

2009-04-04 @ 11:37:13
Postat av: AK

Sv. Ja du... En brydde sig mer om hur hennes hår och mascara såg ut än sin egen son... En annan var 22 och hade redan tre barn + en till i magen !! Hon bråkade med sin man eftersom han inte vill ha en till när de barn de redan hade var så små (älsta nästan 5)... Nää inga bra mammor precis...



Jo :) Jag har fått på ett av demensboendena och jag har fått 6 veckor !! + inlärningstid :) Så det känns riktigt riktigt bra :)

2009-04-09 @ 22:45:14
URL: http://cadillacgirl.blogg.se/
Postat av: AK

Sv. Nä jag blev bara sur när jag såg det... Usch, vissa ska inte ha barn !!



Ok, med då har du fått lite ilaf :) Jag blev helt paff när jag såg att jag hade fått 6 veckor !! Det trodde jag verkligen inte...



Nej inte än, men jag har den paxad om två veckor då Betty flyttar till sin lägenhet, då åker den upp ^^

Ikväll blir det annat att dricka :P



Glad Påsk !!

2009-04-11 @ 12:50:42
URL: http://cadillacgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0