Billy's pizza!

Idag är det ju som sagt min lediga dag. Har inte varit särskilt aktiv, för det har jag inte haft ork till. Men jag har nog pluggat iallafall 20 minuter idag. Och det är bättre än ingenting, och jag tycker det är duktig av mig och börja skriva av föreläsningen som är på fredag redan. Läraren hade varit snäll och lagt ut den. Mycket bättre och iallafall börja skriva av den, så kan man fokusera i att lyssna på föreläsningen istället.

Annars ska jag och Anna ta oss en promenad i det fina vädret sen. Har tydligen kommit några regnskurer men nu är solen framme igen. Tur det!
Som ni nog fattar med hjälp av blogginläggets rubrik kommer jag även att äta en Billy's pizza. Var och handlade lite smått och gott i matväg nyss med Anna. Blev lite pålägg, mackor man "bakar" själv i ugnen, billys pizzor, en paj och grönsaker.

Nu ska jag göra nått annat!


Att vara naturlig är en väldigt besvärlig pose.
- Oscar Wilde

/B.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0