Fredriks födelsedag :)

Som ni kanske redan förstått äre min söta pojkväns födelsedag idag. Han fyller 20 år, och är nu officiellt vuxen! Lite firande i morse har vi hunnit med. Jag & Elliott kom med paket på sängen imorse. Av mig fick Freddie en hood-tröja och ett par boxershorts. Av mamma & pappa som befinner sig i Turkiet fick han ett par tofflor som han önskat sig. Och av Elliott fick han en trisslott (Ja, det var jag som köpte den).

Annars har vi hunnit med lite andra bestyr på stan. Vi käkade frulle på McDonalds, sen lånade jag en bok på bibblan i Karlskoga och så hämtade jag ut my precious shoes ! Jag bara är så kär i dom ! Får se om jag får användning för dom ikväll ;)

Nej, nu ska det bakas tårta!

Tjing / B.

I'm in love with a fairytale!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0