I'm home!

Nu sitter jag uppe vid datorn i det gula. Jag är finally home! Tågresan gick bra, dock var tåget försenat en kvart. Träffade dock en tjej i Falköping - Madde. Hon var från Säte i Dalarna, men hade flyttat till Jönköping för o plugga till stylist.

När jag iallafall anlänt till Laxå stod min älskling där och väntade på mig. Vilken lycka och se honom! Vart massa pussar & kramar som det ska vara ♥
Efter det käkade Fredrik en hamburgare på Bar -á - Eva. Sen åkte vi till Maxi i K-hamn och handlade lite. Fredrik införskaffade sig regnbyxor och regnjacka + massa grejer till kalaset imorgon. Vi ska baka tårta, han och jag imorn. Jezes, hur ska detta gå? Bra såklart!

Imorgon ska jag även hämta ut mina dösnygga sandaletter på Sko-Hjalmar (se bild på trize.bilddagboken.se). Som jag har längtat! :))

Nu ska jag joina Freddi och Burra där nere, vi ska kolla en film och ha fredagsmys!

If we were a movie, you'd be the right guy and I'd be the best friend, that you'd fall in love with.

/B.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0