Ledigt

Idag är det onsdag och jag är ledig. Jätteskönt tycker jag! Sov till ca halv tolv, jätteskönt och sova länge, men det är endå o-skönt då man missar hela förmiddagen. Ska försöka komma upp runt 10 imorgon. Eller jag måste komma upp då, för runt lunch ska jag och Anna åka till stan. Jag ska bland annat köpa present till min kära Fredrik som fyller 20 på lördag. Nån som har ngt förslag?

Annars idag har jag sovit som sagt, sen har jag kollat på några Pokémon-avnitt. Nu ska jag skriva av den delen av föreläsningen jag inte hann med, sen ska jag läsa något eller några av de fyra kapitlen som hör till föreläsningen igår. Men det är så det är när man är ledig. För egentligen när man läser på högskola/universitet så är man ju aldrig ledig på vardagarna, även om man inte är i skolan. Då ska man ju plugga själv, och därför tänkte jag börja med det och komma igång med pluggandet så detta går bra!

Nej, nu ska jag ägna mig åt skolarbete. Hörs kanske senare!


De synliga farorna inger oss mindre skräck än de inbillade fasorna.
-
William Shakespeare

/B.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0