Presentjakt på sta'n.

Godmorgon,
Sitter här nyvaken och skriver några rader till er. Gick upp för ca 5 min sen, men har legat och snoozat i sängen i 2 timmar. Varför är det alltid så skönt för? Tur att jag kan göra det iallafall!

Idag, och faktiskt snart, ska jag ta bussen till stan där jag ska möta upp Anna. Vi ska på presentjakt till Fredrik som jag säkert skrivit om. Har inga idéer, men hoppas på att jag får några på stan. Sen vet jag inte om vi skulle äta lunch på Hot Asia idag också. Vi har pratat om det iallafall, så vi får se.

Sen ska jag hem och börja packa inför imorgon. Jag åker ju till Degerfors direkt efter skolan imorgon. Jag slutar 15 och tåget går 16, så jag måste ha med allt till skolan. Inte alltid det roligaste, men desto mer praktiskt.

Nej, nu ska jag göra mig iordning.


Allt man behöver i livet är okunnighet och självsäkerhet, sedan är framgången given.
- Mark Twain

/B.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0