Skratt, film och chokladfrosseri!

Om jag vore en av de sju dödssynderna skulle jag nog vara frosseri. Om ni undrar varför är det för att när jag får mina sockerattacker så är frosseri en underdrift av vad jag gör. Jag hade en sån här attack förrut. Jag sprang upp till Ica vid oss och köpte choklad, kakor och pepsi. Kvällen är alltså räddad!

Annars under dagen har jag hunnit gjort en hel del. Jag kan börja berätta om min brunch jag hade runt 1. Anna kom förbi och joinade mig. Vi åt italiensk minestonesoppa och doppade mjuka mackor i. När vi för andra omgången värmde brödet blev det lite för varmt så när jag tog ut de ur micron var det så varmt att jag bara slängde i väg dom, rakt ner i Anna knä och sedan ramlade dessa ner på golvet. Det blev noll mackor men desto fler skrattsalvor. Om vi fortsätter göra så mycket dumt som vi skrattar åt Anna och jag kommer vi förlänga livet till minst 150 år. Vi är alltså rätt klantiga, knasiga och fnissiga!

Sedan runt 4 började vi kolla på Harry Potter 5 som jag berättade att vi köpt igår. Den är ju riktigt bra, och Rupert Grint aka Ron Weasley är oerhört söt i den! Vi skrattade även då så vi nästan ramlade ur soffan.

Sen har jag även packat upp alla mina kläder som fått följa med ner. Hur lyckas man samla på sig 11 par jeans? Det är den stora frågan jag måste ställa mig själv, för jag har just detta antal av dessa oerhört sköna denimbyxa. Har även lyckats införskaffa minst 1 triljon toppar. Varför samlar man på sig så mycket kläder för? Jag använder säkert inte ens hälften av dom, sparar dom bara för sparandets skull typ.

Nej, nu ska jag kolla på Pokémon. Ska baka kladdkaka senare med Anna när hon kommer tillbaka från sitt Volleybollmöte, får se hur det går!

Huvudet ska man använda till att tänka med, och inte bara till prydnad. - Sir Arthur Conan Doyle



/B


Kommentarer
Postat av: EmmNi

Hmmm, jag vet inte riktigt. Ska jag klara mig på alla dessa tåg och bussar eller vad det är helt själv ;o

2009-08-24 @ 19:53:47
URL: http://emmni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0