Sömntuta!

Nu sitter jag här och är nyvaken och klockan är 1. Det känns underbart skönt och ha få sovit ut, då jag sovit dåligt nästa hela veckan annars.

Annars idag vare tänkt och bli filmkollande hos Matilda, men hon hade skadat sig, så vi får se hur det blir med det. Hade varit roligt och träffat brudarna innan skolan imorgon. Ja, skolan börjar imorgon. Jag tycker det ska bli jättekul! Har saknat alla här nere + att det ska bli skönt och få lite rutiner igen. Ska även bli kul och få läsa dom kommande kurserna också. Först ut nu i 5 veckor är Gerontologi, lärande om äldre, alltså om äldrevård osv.
Sen äre patofysiologi som är typ sjukdomslära. Sen farmakologi, då det är läkemedelsberäkningar + hur dom verkar osv. Sist ut denna termin är vetenskaplig grundkurs där vi ska lära oss att bli kritiska mot artiklar osv. Den kursen slutar dock efter nyår, så jag vet iallafall vad jag ska göra fram till januari nästa år.

Det var allt för stunden. Sköt om er!
Måste bara säga lycka till till Lollo som gör första dagen på högskolan uppe i Falun idag! =)

Att resa fylld av förhoppningar är bättre än att vara framme. - Robert Louis Stevenson



/B


Kommentarer
Postat av: EmmNi

Sv: men det står ju "Ikväll blir det rep" längst ner :D. Inte tänkte jag på att du inte skulle vara med på repet, men du brukar ju vara med iaf haha :D.

2009-08-24 @ 18:47:14
URL: http://emmni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0