Strax kvällsmat.

Som för dagen består av sånna här mackor man gräddar själv också ska det vara skinka på dom. Mumma!

Idag har jag som jag skrev tidigare varit på stan. Träffade Anna vid kvart över tolv, så gick vi åt lunch. Blev dock inte Hot Asia utan nachotallrik på Vasas påtår. Gott som vanligt! Sedan fortsatte vi med att shoppa. Jag handlade en tunika, eller lång t-shirt eller vad man ska säga på Vila, sen blev det hårborttagningsvax på HM och ett kjol på JC. Införskaffade även det jag kom för - present till Fredrik. Hoppas han gillar det när han får det på lördag morgon!

Pratade med mamma förrut i telefon. Hon och pappa är ju som jag kanske nämnt tidigare i Alanya, Turkiet och har befunnit sig där i 1 vecka. Och dom ska vara där i en vecka till, och hon började redan prata om nedräkning.. Usch, så orättvisst det är här i världen. Vill ju också åka! Men får se till att jag och Matilda kommer iväg som vi pratat om ;)

Annars blir det att plugga lite ikväll också. Även om det kanske inte behövs till 100% äre skönt och endå komma en bit på väg. Jag menar, bättre och börja i tid och slippa råplugga sen.

Nu ska mackorna in i ugnen.

Blommor är vilsamma att betrakta. De har varken känslor eller konflikter.
- Sigmund Freud
/B.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0