Germany...

Heeej,

Snart är år 2009 slut och vi får välkomna 2010. Ett nytt decenium kommer att börja om mindre än 48 timmar.
Är ni taggade? Det är jag. 2010 ska bli det bästa året. Precis som man säger varje år ; ).

Tänkte göra en sammanfattning av året med hjälp av en grej jag hittade på bilddagboken.

 

sammanfattning om året 2009, de börjar ju lida mot sitt slut!



1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jaa

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja, nån blev

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej,

5. Vilka länder besökte du?
Tyskland (snart)

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
Utlandsresa.. alltså sol & bad semester

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
8 jan när jag fick reda på att jag kommit in på högskolan i Jönköping

8. Vad var din största framgång 2008?
att jag kom in på högskolan

9. Största misstaget?
vet inte

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
inget allvarligt

11. Bästa köpet?
åh, det vet jag inte

12. Vad spenderade du mest pengar på?
skor och tågresor hem

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Jarå

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Higher (Idol-vinnar-sången)

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
ingen skillnad

16. Vad önskar du att du gjort mer?
pluggat och motionerat

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
festade och åt godis kanske

18. Hur tillbringar du julen?
Började först att äta skinkmacka med morfar och x-tra mormor Birgit.. sen paketutdelning med morbror Jimmy, Käu, Sebastian och Nina. Sen på kvällen firades det med släkten på pappas sida hos Svedell's. 

19. Blev du kär i år?
Nej, var redan kär =)

20. Favoritprogram på TV?
Gossip Girl

21. Bästa boken du läste i år?
vet faktiskt inte

22. Största musikaliska upptäckten?
Idol :P haha

23. Bästa filmen du såg i år?
Män som hatar kvinnor tror jag

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
pengar, dator, ny mobil, mm

25. Något du önskade dig men inte fick?
neeej, önskade mig mer till jul..

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Hade föreläsning, blev överraskad av mamma & pappa som kom ner till Jkpn, lunchade med dom, besök på "gröna apoteket", och på kvällen vare pizza, goda drycker & snygga-kill-filmer med Äna..

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Utlandsresa i augusti hade inte varit fel..

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
as usual.. knasig ; )

29. Vad fick dig att må bra?
alla mysiga människor ; D

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Nick Jonas, Calle Kristiansson & Ed Westwick ; )


Nu äre snart dags o fixa de sista inför resa. Hare gott = )


Gott Nytt År darlings ♥



Kommentarer
Postat av: AK

Gott nytt år Bea !! =)

2009-12-30 @ 12:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0