Julafton

Hej på er!
Idag äre dagen som jag längtar ihjäl mig efter - Julafton.
Sitter nu hos mamma & pappa och har nyss käkat en chokladboll till frukost. Jag är fortfarande sjuk och tröståt lite ;). Sitter annars här och väntar på att Freddan ska bli klar så han kommer över hit så vi får öppna vår morgonjulklapp. Det är en lite tradition inom vår familj att alla julklappar utom en delas ut när vi är samlade med släkten efter Kalle Anka och tomten kommer. Den där julklappen som är undantaget delas ut på morgonen. Sånt gillar jag! haha.

Annars så kommer snart morfar, x-tra mormor Birgit, morbror Jimmy, hans sambo Käu, hans son Sebastian alltså min kusin och Käus dotter Nina. Ska ha lite julklappsbyte och äta skinkmacka. Gott! Senare ikväll ska vi iväg in till Karlskoga till mina kusiner Felix och Greta. Där ska vi fira jul med pappas sida av släkten med Kalle Anka, julklappsutdelning med tomte och sen julbord. Vi brukar även stanna och kolla på Karl Bertil Jonsson's jul och Svensson Svenssons jul. Det är ju liksom ett måste på jul. Är det förresten nån som ska byta ut Kalle-tittandet mot en annan Anka som dyker upp i rutan på TV 3? Jag tänker inte göra det iallafall... Har fått nog av den donnan!

Nej, nu ska jag kila.

GOD JUL PÅ ER!

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0