På tiden!

Ja, det är väl på tiden att jag tar mig i kragen och skriver ett inlägg här på bloggen igen.
Ska försöka och blogga så mkt som jag kan under "jullovet".
Idag äre iallafall måndag. 3 dagar kvar till jul. Jag längtar! Tror ni jag varit snäll så jag får några klappar i år? ;) de tror jag.. för jag har varit med och köpt två åt mig själv från mamma & pappa. Hahahaha!

Annars kan jag berätta att jag klarade LM-beräkningarna på andra försöket. Jag blev otroligt glad kan jag lova! =) en mer sak ur världen.
Sen är Mia & jag klar med rapporten som skulle skrivas i Vetenskaplig grundkurs. Vi blev nöjda! =)
Hmm.. ja, i fredags e.m. kl 14.08 anlände jag till Laxå station, och var alltså efter 14.30 hemma i Degerfors. På fredagen blev det mat i Det gula ihop med Fredrik & pappa. Åt kyckling och pommes. Såååå gott! Fredrik gick sedan över till sig och hade "grabbkväll" som slutade på statt ;D jag var kvar hos pappa & Elliott och kollade på TV. Kände inte för och festa, utan bara vara hemma och känna att det var galet skönt och befinna sig på hemmaplan. På lördagsförmiddagen tog jag & mamma o slog in en massa julklappar. Vi är nästan klara med alla, och det är en del kan jag lova ;-) på kvällen var jag bjuden på 20-års fest hos Elin som fyllde den 11 dec. Bjöds på smörgåstårta, sen var det nån frågetävling, men andra laget vann me 15 p mot 13. (Men dom var en person mer också!! fusk, fusk, fusk!) Kvällen avslutades på statt. Var jätteroligt!

Igår var jag först på kalas hos min kusin Annelie i Konsterud. Hon fyller 24 år imorgon, men hade kalaset igår. Var trevligt. Bjöds på massa gott fika och sådär :-)
På kvällen träffade jag bästaste Äna som fått agera sändebud och ta med lite grejer från Jönköping som klanten Clarélius såklart glömt! Bland annat passet. Inte så lyckat och försöka åka till Tyskland om passet ej är med. Tur att Äna och jag har varandras nycklar, så vi kan gå in och hämta grejer om det behvös. Vi kollade även på filmen "The Cable Guy". Komedi med Jim Carrey & Jack Black. Jag tror jag somnade en slovisch där i mitten, haha, för jag kände att jag missade en del ;-P.
Sen kollade på vi på nått inför program till "Anna ankas jul". Usch, finns de nån dummare människa eller? Jag menar. Hon talade om igår att brunett va de fulaste man kunde vara :@ aaaa.. jag avskyr männsikan och alla hennes förbannade uttalande om allt och alla! Hon söker ju bara uppmärksamhet! I hate her!

Idag ska jag inte göra så mycket. Plugga lite mikrobiologi och umgås med mina kära särbo (sambo under julen dock!) <3

Hoppas ni är nöjda med en lite uppdatering. Kommer kanske tillbaka senare el imorrn :)

Harebra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0