And you said, I think I know how you feeling on our replay..



Tisdag idag, och jag är ledig. Det är ofantligt skönt måste jag säga. Jag har inte tänkt och göra nånting.
Anna frågade om vi skulle dra iväg till A6, men eftersom jag inte har nåra pengar förrens imorrn, drar vi på torsdag
eller fredag, eftersom vi är lediga då med. Allså jag tycker mikrobiologin verkar rätt soft, kan en hel del sen innan och
en del nytt, så jag tror det här kommer och gå ganska bra !
Annars idag blire sängen och film all around the clock. Det är härligt.

Nej, jag orkar fan inte skriva nått mer just nu, måste äta nåra mackor och lite melon :)

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag läser också mokrobiologi nu =) fast bara en kort kurs, det är en del i cellbiologin så har den bara i två veckor, slutar det med den på fredag ;) Hur lång är er?

Postat av: Anonym

Sv. Tackar :) Nää det har jag inte hunnit än... Men jag är redan taggad till mars så det öppnas med säkerhet då ^^

2009-02-24 @ 19:55:24
Postat av: Jenny

Jo, jag har faktiskt använt alla :P Men det finns intressantare böcker :)

Skulle du läsa psykologi snart?

2009-02-25 @ 17:04:32
URL: http://jennycarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0