Barbie 50 år!



Grattis min kära gamla vän ! Minns alla gånger vi hade skoj när jag var liten ;)
Ja, idag fyller vår alla så älskade favorit-docka Barbie 50 år. Ett halvt sekel fyller hon, och än idag är hon lika
populär som hon var då. Otroligt, men sant ! Dock är hon väl mer modarniserad idag än vad hon var 1959. Men lika snygg och lika fräsch är hon vår dolly !

Annars idag har jag varit på fältstudiedag på länssjukhuset Ryhov. Fick vara på neunatalmottagningen, där dom tar hand om sjuka bebisar. Jag har varit med om mina bästa dag nånsin inom vården! Dock tycker jag synd om alla små söta småttisar som inte kan andas utan respirator och måste sondmatas. Men jag insåg att barnvård är det jag vill syssla med resten av mitt liv. Om jag itne får huvudrollen i den där filmen av Steven Spielberg som blir Oscarsnominerad när jag är med ;D haha, eller ett fett skivkontrakt ;) hihi

Nej, nu kilar jag.


Tröttta pusssar

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha det är verkligen bara du bea som skulle uppmärksamma barbie 50 år! :P

2009-02-05 @ 19:47:54
Postat av: Bea

Svar:

Nej faktiskt inte. Jag läste faktiskt i nån annans blogg att hon fyllde 50 igår, annars hade jag inte vetat de ;)

2009-02-06 @ 11:06:16
URL: http://trize.blogg.se/
Postat av: e.

haha jag blir otroligt förvånad! :P

2009-02-06 @ 16:39:27
Postat av: Bea

Kan jag tänka mig, men så är iaf fallet :P

2009-02-06 @ 17:24:18
URL: http://trize.blogg.se/
Postat av: e.

haha ! när kommer du hem till dfs och hälsar på då? :D

2009-02-07 @ 20:15:08
Postat av: Bea

Jag är hemma i Degerfors nu, ända till måndag den 16e ;) bra va? :D

2009-02-09 @ 17:28:14
URL: http://trize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0