Can you feel the love tonight



Hallå bloggläsare,
Idag är jag seg ( sov till 13.30 ) och inte så mkt lust till och blogga, men nåra rader kan jag ju knåpa ihop för
eran skull! Visst är jag snäll?
Idag sov jag som sagt till halv 2, har inte gjort mkt alls, diskat lite, stekte mig några hamburgare och kollat klart på filmen
Crossroads ( ja, Britney Spears film ) och halva första säsongen av that 70's show!
Nu sitter jag här och kollar på Pokémon och hjälper Anna med hennes föredrag om Volleyboll. Jag kan meddela att
jag inte är så hjälpande.

Överskriften jag använder idag är inte till för dagens händelser, utan faktiskt gårdagens händelse. Nån mer än jag som blev överlycklig när man äntligen fick meddelandet om att Victoria & Daniel har förlovat sig. Jag tycker det är jätteroligt!
STORT GRATTIS TILL DOM! :)
Jag gillar kungabröllop, för jag tycker det är fint med monarki. Det är ovanligt i världen och ha det, därför ska vi ta vara på de få kungahus som finns kvar. Och vad jag har hört och är nästan säker på att det är det jag hört är att Danmark det äldsta kungahuset. Kan det stämma?

Nästa vecka kommer Bubbs & mammi ;D YAY ! och BC befinner sig på hemmaplan 18-25 mars =)

Arrivederci.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe..ja...där fick du!!! haha :) Do it darl!!

2009-02-26 @ 20:32:23
Postat av: Jenny

Nästa kurs är psykologi, läser allmän omvårdnad nu, ska snart ha två veckors praktik :)

Mikrobiologi har jag också läst, det var kul :) Fast rätt mycket att läsa om jag inte minns fel :P

2009-02-27 @ 10:12:43
URL: http://jennycarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0