I know I can be a little stubborn sometimes.



Söndag eftermiddag och jag är trött som faan ! Jag har helt enkelt inte fått tillräckligt med sömn i natt, endå blev det
inte sent igår. Dom åkte runt 12, men jag kunde ju inte somna då , så jag satte ju på One Three Hill och kollade på
istället. Det börjar bli spännande nu, när jag äntligen kommit igenom första avsnittet av 6 säsongen. Är nog på avsnitt 5 eller nått, och det är så bra ! Jamie är så jävla söt. Jag skulle villa adoptera han på stört om jag kunde. Så söt är han !

Idag blire pyjamasdag med massa film och mys med mig själv. Gött som faen och ha en dag som denna ! Sen ikväll
ska jag och anna äta hamburgare och mos ( jag står för hamburgarna & hon för moset ! :) ) , det blir gott, hoppas jag;)

Igår så skrev jag ju min första tenta någonsin. Hur gick det då ? Ja, det gick faktiskt bra ( trorja och kände jag iaf ) , om ni
läste gårdagens inlägg om hur nervös kan jag säga att det var slöseri med energi , för det var absolut ingenting och vara
nervös för. Maxpoängen var 24, och man ska ha hälften för och klara sig, alltså 12, hur svårt kan det vara ? Ni som skrev
samma tenta känner nog som jag att det borde inte vara så svårt. Men vi får vänta enda till 16 mars innan vi får veta
något, och då kan jag lova att jag kommer och vara nervös, för att få tillbaka prov är nästan värre än och skriva dom.
Men vi hoppas på det bästa och att jag iallafall klarade mig !

På kvällen kom Anna, Anna och Elin hit. Vi började med att käka pizza, det var redigt gott måste jag säga ! Sen satte vi på
Tv:n då det vankades melodifestival i rutan, och som förutspått gick EMD och Molly Sandén till final medan BWO och
något band eller grupp som jag inte minns namnet på till andra chansen. Är lite chockad, BWO inte till final ?
Jag tyckte iallafall att Leksand har hittils haft det bästa startfältet, good for you. Medan vi kollade schalger så spelade vi
Cluedo ( som ingen vann på för vi hade gjort fel nånstans , men anna H var närmast och vinna ) och Alias ( där jag &
Anna H stod som vinnare ;D som vanligt;) jag har spelat alias ngra gånger och aldrig förlorat, good for me ).
Sen när spelen var slut vart det massa tjôt om allt möjligt. Var himla trevligt ! Sen kollade vi på Svingelskogen filmen,
allså den filmen där våran teatergrupp är med. Det var kul, men lite ofokuserat på filmen, då vi kom in på andra grejer
hela tiden. Men skoj hade vi. Tack bruds för en lyckad lördagkväll med allt de braiga här i livet ♥

Måste bara säga att jag saknar Fredrik & Elliottbus så det gör ont ! ♥


Ciao.

Kommentarer
Postat av: Lollo

Ja, vi hoppas att resultaten är bra. Jag har ingen aning om när vi får tillbaka våra. :S

2009-02-23 @ 23:17:19
URL: http://lollo1989.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0