I used to think, I had the answers to everything...



Ikväll fick mamma och jag ett shopping-ryck och for till storstaden Kristinehamn och gick på Maxi. Var längesen jag
var där, och vi hade pratat om och göra det nu när jag var hemma. Är i stort behov av en ny plånbok, men inte blev
det nån plånbok inhandlad. Nej, istället blev det 2 party-linnen, 1 tröj-jacka och ett par nya ballerinaskor. Och allt
på mammas bekostnad. Tack och bock! Jag som inte behöver några nya kläder säger hon ;) Självklart blev det lite
annat inhandlat också, men inget av värde att nämna här ;P haha. Kollade iallafall in utbudet av köksgrejor, såsom
glas och muggar och diverse andra grejor. Och jag föll för ett par grogglas. Kanske blir inköpta någon annan gång.
Annars funderar jag på och köpa sånna till nån i julklapp. Dessvärre är det väldigt långt kvar till jul, och även till
min födelsedag, så jag kan inte skriva dom på min födelsedagsönskelista ( långt ord ) heller. Men som mamma och
jag kom fram till behöver jag lite glas och ha nere i Jönköping, och att investera i ett par vinglas kommer det nog att
bli. Och jag hoppas mormin är snäll och pröjsar då med ;) Några shotglas kommer vi däremot och inte inhandla, då
Fredrik och jag äger ett antal sådana i alla möjliga former, modeller och utseenden. Men alltid roligt med glas! Men
som mor och jag kom fram till, kan man ju inte köpa på sig för mycket när ingenting har gått sönder än. Men vinglas
ska det iallafall köpas, för det har jag inga riktiga. Har bara champagneglas som jag så länge använder som vinglas.
Och nere i jönköping har jag massa muggar och endast 4 glas, som det är disneymotiv på som är köpta på disneyland, i Paris, och dom vill jag helst inte använda på fest, då dom kanske går sönder, därför investerade mamma och jag i ett rör
med plastglas ;) hehe.. mycket prat om glas, but I like it ! Förresten om det är någon som vill köpa en present till mig
nån gång och undrar va jag önskar mig, vill jag gärna ha glas och muggar med barbapapafamiljen på ( finns i olika
modeller på Partaj i Kga ). Jag är helt dökära i dom! Sen kan ni ju köpa ett videoband med barbapapa till Anna H, eftersom hon aldrig har sett det. Undra om jag ska investera i det till hennes nästa födelsedag? :O hmm.. Det tål
och tänkas på !
Nej, nu orkar jag inte blogga mer, och ursäkta att jag inte orkade med radavstånd, but accept the fact!


GOODNIGHT ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0