If only I could turn back time. If only I had said what I still hide!



Fredagen den 13e idag! Spooky! Otursdag eller turdag? Jag hoppas iallafall att på att det är sjuhelsike-turdag, för jag
tycker jag har tillräckligt med otur ändå :P
Idag ska jag upp till min farmor och hälsa på och fika lite. Har lovat så länge, och då tyckte jag att nu har hon väntat
så länge så det är dags. Fredrik jobbar ju endå så, då kan väl jag unna mig lite fika med grannie :)
senare ikväll blire fest med Lina & Linnéa. Dom skulle ut, och jag hade tänkt och haka på, men jag känner att jag
hellre åker hem och är med min snutt, för jag har träffat honom aslite nu när jag varit hemma. Han har jobbat, sen har ju
jag sprungit runt och träffat halva sverige bara för att jag är hemma! Så det blir lite mys. Sen ska jag faktiskt försöka
överraska honom med frukost på sängen imorgon, eftersom det är alla hjärtans dag ( hoppas han inte ser det här :O ). Och på kvällen har vi ju jag brudsen här och då är det ju svårt och mysa ;) Jag tror till och med att Fredrik inte ska vara hemma. Men en myskväll med brudsen, alkohol, spel och melodifestivalen, det gillör vi!

Nej, nu ska jag spruta lukta gott på mig, sen traska upp till fammo!

Tooodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0