"Life is like a box of choclate, you never know what you gonna get"



Godmorgon Degerfors !
Nu sitter jag här och har nyss vaknat . Dålig stil av mig när jag sa att jag skulle gå upp kl 10. Men wtf, Fredrik snarkade
ju hörseln av mig i natt, osså hade jag ingen ordentlig kudde, utan fick ta en soffkudde, så jag kan med måtta
säga att jag har sovit DÅLIGT i natt.
Men nu så är saken den att jag ska försöka få tummen ur röven och plugga lite. Eller så går jag ev upp till farmor och hälsar på. Jag hade egentligen tänkt och göra det på fredag, men jag vettefaan hur det blir, för då ska jag träffa Anna också. Haha, jag har mycket för mig nu känner jag.
Ska försöka komma iväg till karlstad och gratta rebbe den här veckan också. Men det får bli en eftermiddag när Fredrik slutat jobbet, så han kan köra mig.

Nej, jag orkar inte skriva mer nu.. Blir kanske nån uppdatering sen istället

Tjing..

Kommentarer
Postat av: AK

Ok :) Jag kan ju ringa dig vid 12.00 ungefär imöra då :) Ska bli roligt o höra hur du har det i Jönköping !!

2009-02-10 @ 15:21:02
URL: http://cadillacgirl.blogg.se/
Postat av: elin

han fick jobbet alltså? :D det var ju skönt att höra! :)

2009-02-10 @ 19:48:38
Postat av: Bea

Svar till elin:

Jupp, så nu jobbar han på parken =)

2009-02-10 @ 21:18:14
URL: http://trize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0