Lyin' in my bed, I hear the clock ticking, think of you...

Ja, äntligen är jag hemma i Degerfors ! Åh, jag är så glad att få vara hemma. Det är helt underbart =) JAG ÄR SÅÅÅ GLAD!
Dessvärre har jag en tenta som jag måste plugga till, men jag ska hinna med de också har jag tänkt.

Idag har jag spelat bowling med mamma & affi i deras korpbowlinglag. Vi förlora med 12-1. Men ett poäng för laget ! Och jag suger getpung på bowling ;)

I helgen har mamma, pappa och Fredrik varit ner och flyttat in mig i lyan :) jag är så nöööjd! Älskar min lägenhet. Den är så bra <3
Men jag saknar att inte ha min älskling hos mig på nätterna. Men 7 nätter har jag med han här i Degerfors nu ;)

hihi..

Orkar inte skriva mer, och bilderna cpar ! Men gå in på min bilddagbok (trize), så får ni se bilder från när Lollo och jag var i Jönköping, Nyår 08-09 och Elins 20års partaj =)


Puuuuuuussssssss

Kommentarer
Postat av: AK

Sv. Det beror på om du vill ha före eller efter 12 :P Hahaha ^^ Vid 13.00 kanske ??

2009-02-09 @ 22:36:02
URL: http://cadillacgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0