Min lediga dag :)



Hallå på er !
Känner att jag inte skrivit på ett tag, även fast jag bloggade senast i måndags :P Men det känns

iallafall som jag inte varit och yttrat mig på ett tag.
Idag onsdag har det varit min första lediga onsdag, allså första dan som Anna och jag har varit lediga samtidigt!
Så vi sov länge, till klockan 12 tom, vaknade av att fredrik ringde till mig - 2 gånger. Och detta såg vi som ett tecken
att gå upp ur sängen och göra något vettigt. Tjaa, upp kom vi, men vettiga saker, det gjorde vi nog inte. Anna låg och halvt
sov, halvt kollade på det var en gång, medan jag lyssnade med ett halvt öra på tvn och surfade mig igenom alla tänkbara
researrangörers hemsidor för att få längta 100 mil bort härifrån, till en varm solig strand och ett kall bacardi.
Önsketänkande, men åh så frestande. Får se vad som händer till hösten. Jag ska allt få med mig min kära hälft på en
mysig resa, så får vi ju se om Anna och Lax hakar på också, som dom sagt att dom är intresserade av :) Mina röster
hamnar iallafall på Kreta, Korfu och Marmaris i Turkiet. Men men, får la se vad det blir. Måste ju först få reda på när
mitt hjärta har semester och sådär. Och så måste jag skaffa mig ett sommarjobb, så jag kan tjäna lite stålar, så jag kan resa.
Annars idag har jag försökt och plugga lite, men det gick inge bra, så jag kollade på Mean Girls och mer det var en gång istället.
Och nu ikväll fick vi ( Anna & Jag , mest jag ) en impulsattack med sug efter pizza, så vi åt pizza 20.10, men faen va gott det var!
Sedan har anna och jag övat kunskaperna i Amerikans geografi. Visste ni att Landsing är "huvudstaden" i staten Michigan? - Det vet vi nu iallafall :)

Nej, nu ska jag försöka krypa till kojs. Ska på fältstudiedag imorgon, ska vara på en neonatalavdelning, vilket betyder att jag ska få jobba på en bebis-enhet :D Snacka om att jag är lyrisk!


Godkväll ! / B.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0