My sun will rise in the east, so shall my heart be at peace.



Jag har kommit underfund med att jag är en slav under Lugna Favoriters webbradio. Jag lyssnar på det jämt ! Det är
så jävla avslappnade. Så skönt och drömma sig bort och bara lyssna på underbara låtar. I sånna tider där stress är
en hot mot vår hälsa så är det skönt och ha sina lugna favoriter.

Något annat som jag är slav under, kan ju bilden prata för sig själv, men om ni inte fattar så är det iaf Pokémon.
Det är galet bra ! Ja, jag är snart 20 år och diggar Pokemon hårt ! Det är så bra, för det har sån sensmoral, att dom som
är snälla lyckas och dom som är mindre snälla går det inget bra för. Sen är jag ett fan av Misty ( tjejen i Pokemon ). Hon
är skön ! Hon har ett temperament som påminner om nån annans ibland , men jag diggar henne ! Hon e cool ;)

idag blir det sista pluggandet, sen blire och ta det lugnt. Ska gå och handla lite mjölk och massa annat gojs sen. Sen när jag orkar byta från pyjamas vill säga. Det kommer och dröja kan jag meddela. Idag är det en seg pyjamas-dag, som
får en extra "kick" av pluggandet.

Nej, nu orkar jag inte skriva nått mer , kanske skriver ikväll, får se !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0