Seems like just yesterday, you were a part of me. I used to stand so tall, I used to be so strong.



Fredag kväll, och jag sitter här och kollar på engelska Rasten-avsnitt på youtube. Det låter jättekul när man är van med och höra det på svenska! Kul iaf att man kan se hela avsnitt på youtube. Bra grej dedära! Kollade på 21 avsnitt
av Pokémon sammanlagt under gårdagen +  idag. I like it kan jag lova.

Ikväll blir det let's dance och chips med Anna. Brukar inte kolla på det, men anna  ville det och kan va roligt när man är två. Annars var jag nyss och åt potatisbullar med henne. Det var gott kan jag lova, fast hon hade bränt dom rätt bra! Anna tha masterkock ;) hihi

Annars i helgen blir det slapp och lite plugg.

Har inget mer och säga just nu.

Jo, förresten. Vilka brukar läsa min blogg? ( snodde sussies idé om o fråga, sorry ;) )

/ B.

Kommentarer
Postat av: Elin

jag

2009-02-27 @ 21:12:27
Postat av: AK

Jag !!

2009-02-27 @ 23:58:22
URL: http://cadillacgirl.blogg.se/
Postat av: lina

Jag brukar läsa ;)



Ok. Nae sådär. Cellfysiologi som jag börjat läsa nu är oerhört tråkigt (ingår i vår cellbiologikurs) Men mikrobiologin och biokemin är lätta =) Fast det hade du läst redan kanske?

Jaa det var jätteskönt och vara i degerfors, lite stressigt bara ;D

Postat av: Kungen

inte jag..

2009-03-05 @ 06:32:26
Postat av: Anna

2009-03-07 @ 10:23:59
URL: http://anna13.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag.. ;D

2009-03-07 @ 10:24:18
URL: http://anna13.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0