Sitting here, eating my heart out waiting. Waiting for some lover to call!



Nu sitter jag hemma i det gula, och har nyss skrattat mig igenom ett antal dokument med gamla konversationer
mellan mig och Fredrik, som på den tiden inte var ihop, utan bara prata om andra människor vi kanske gillade
eller ej, och hur vi planerade att vi skulle vara gifta i 4 dagar och allt möjligt! Riktigt underhållande måste jag säga
då Fredrik och jag itne var rädda för och säga saker till varandra. Vi var ju inte varandras Pörris för inget liksom !
Tiden har gått iallafall sen den tiden, och nu sitter vi här och har snart varit ihop i 4 år. En hel evighet sen, och det
är ju då ännu mer en evighets sen vi skrev dessa saker till varanda. Men jag blir så glad av och se det, för det är
så underhållande! Ska iallafall spara det, så jag kan visa det för honom om 20 år. Han skrev till mig under en av
konversationerna att om jag skulle visa honom om 20 år, "skulle han hålla koll så hans fru inte såg det", men om vi
får bestämma över ödet är det nog svårt för hans fru att undvika det, eftersom det är hon ( jag allså ) som visar honom
det! :)

Annars så var Ak här en sväng och fikade och pratade lite. Hon skulle ju få sin vinflaska som hon skulle få av mig
och Fredrik i 20års present, och eftersom jag itne är hemma då så sa hon att hon skulle komma förbi en dag, och då
passade det ju bra idag. Vi pratade om allt möjligt och kollade på en film från mina föräldrars bröllop. Klåfingrig var
mitt förnamn på den tiden ;) för jag skulle verkligen ha pappas vigselring, varför kunde mamma inte ge den till mig
istället? Det är verkligen lite American funniest home video varning på det bröllopet, haha. Skäms nästan att jag
pajade deras bröllop. Men wtf, jag var 2 år och sjuk i vattkoppor, såklart jag skulle springa runt brudparet när dom
sjöng sista psalmen. Eller hur?

Nej, nu ska jag fortsätta och kolla på film, och så ska jag försöka plugga lite på den där jävla omvårdnadsskiten. Är
så tråkig, jag fattar inte! Och flummig så in åt helvete är den jävla boken också. Varför måste vi läsa den för?
Men ska nog hålla mamma och elliott sällskap ikväll då pappa och fredrik troligtvis ska på hockey. Kan ju lika gärna
plugga hos mamma och pappa och slippa sitta själv hemma i lyan liksom.

Redan onsdag och jag tycker det går galet fort. Jag vill inte att den här veckan ska ta slut! JAG VILL INTE! Jag vill inte
åka tillbaka till Jönköping och ha tenta. Jag vill vara hos freddan och leva på chokladbollar!!

Time to run !

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad är det för bok? :P

2009-02-11 @ 16:14:56
Postat av: Bea

Svar till Jenny:

Grundläggande omvårdnad tror jag den heter :P Kristofferssen har skrivit den iaf. Har ni den?

2009-02-11 @ 20:31:29
URL: http://trize.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ja, vi har alla fyra :P

2009-02-19 @ 13:54:18
URL: http://jennycarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0