Vårkänslor



Det är vårväder i jönköping gott folk! Det är 2 februari, och kunde varit vilken dag i mitten av mars som helst. Lite småkallt, men solen som värmer och skiner. Underbart!
Tänkte berätta lite om min dag, sen utvärdera helgen som det inte blev något av igår ;P
Idag började jag dan med att försova mig, not good BC! Men som tur var missade jag endast tenta info mm, och anna berättade allting sen. Sen mellan 10-12 hade vi en riktigt trevlig föreläsning om sjuksköterskeprofession. Hade även en liten paus då jag sprang till cafeterian och köpte mig en vattenflaska, en macka och en chokladboll. Dom som känner mig vet att jag började i fel ordning med chokladbollen ;) men är man sugen så är man =)
När skoldagen var slut tog jag & Anna bussen bort till öster o gick på stan. Köpte en present till rebbe, ett par örhängen till mig och ett halsband. Blev också ett jättesött kort till fredrik till alla hjärtans dag :)
efter våran lilla runda på stan, åkte vi tillbaka, hoppade av vid sofiakyrkan och hämtade upp mina lägenhetsnycklar på Locellus huvudkontor. sedan han vi springa in en sväng på Sjökvist's skor, men inga fynd.
Sedan blev det hemfärd. Men vi planerar iaf och ha en efter-tenta-fest med ev utgång. Tror inte jag hakar på i sånnafall, för jag har inga pengar. Men kan va mysigt o bara sitta hos nån och dricka lite :)
Pratade med annis och darl igår om kanske utgång typ 13 elr 14 på statt, men får se, beror på om det är gratis inträde eller inte. Är det de, så kan man ju dricka lite innan och inte köpa nått där inne =)
Sitter nu vid datorn, anna kollar på Bridget Jones dagbok. Har försökt och plugga lite inför seminariet. Har läst 13 sidor av 31, så typ halvvägs är jag. Har dock ett kapitel i en annan bok och läsa oxå, puh! Men det är lika bra och öva sig inför pluggandet inför tentan. Och det lär ju inte bli mindre och läsa om vi säger så...

Nej, nu ska jag göra nått vettigt ;)

Tooodles..

Kommentarer
Postat av: AK

Ja visst :) Det låter bra det, du får ringa först bara så du vet att jag är hemma :P Annars så kan jag komma över till dig någon dag här i veckan... Måste höra lite hur studentlivet går ^^

2009-02-03 @ 14:34:34
URL: http://cadillacgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0