Vi är på gång, vi är laddade, vi är tända !



Ja, jag önskar att jag kunde säga att jag var det, men det är jag inte. Jag är med tvärt om. Jag är spyfärdig och kan
börja gråta vilken sekund som helst, så nervös känner jag mig just nu. Därför tänkte jag att jag ska skriva av mig
lite innan jag kollar igenom det sista och far till skolan och möter upp en antagligen lika nervös Elin. Vi ska ses vid
åtta, en timme innan, så vi hinner stilla våra nerver, eller göra dom ännu uppspeltare, vi får se !
Jag kan iallafall säga att jag sovit jävligt dåligt i natt, både pga att jag varit nervös ( antar jag iaf ) och för att mina
grannar tycker det är roligt och festa och skrika på gatan utanför en fredagkväll ;) but I don't blame them ! hade jag
inte haft tenta idag kanske det varit jag som stört nån, vem vet ? Men nästa gång kanske jag ska sätta upp en lapp
på min dörr och skriva "PLEASE BE QUIET, I HAVE A BIG TEST TOMORROW AND NEED MY BEAUTISLEEP!"
( jag skulle skriva på engelska , för vi har många utbytesstudenter i huset ). Tror ni dom skulle vara tystare om
jag skrev så ?
Nog pratat om det..

Ikväll blire mys med pizza, melodifestival, spel och livets goda drycker med Anna, Anna & Elin :) låter gött !
Får se om vi drar ut sen , jag är inge taggad på det iaf , men dom andra får ju göra som dom vill =)

innan jag lämnar den här kära bloggen för skolarbete så ska jag fråga er en sak, som jag funderat på, haha.
Har ni tänkt på att jag börjar många inlägg med "Ja, jag... Ja, idag... Ja, nu så.." Alltså med ordet "Ja" ?
Det har jag tänkt på iaf ;P

NEJ NU BLIRE Å PLUGGA DET SISTA

Tänk på mig när jag sitter där ensam och rädd ! ;) / B.

Kommentarer
Postat av: Lollo

Jag tänkte allt på dej när du satt och skrev din tenta gumman! Jag vet ju själv hur nervös jag var inför min tenta, men inte lika nervös som dej. hehe. Men jag hoppas iaf att det gick bra för dej. Nu får vi båda vänta på våra resultat, vilket är både nervöst och spännande! =P

2009-02-22 @ 12:20:41
URL: http://lollo1989.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0