We're leaving together, but still it's farewell. And maybe we come back, to earth who can tell?



Idag ska jag in till Kga och ta en fika med Becca :) blir roligt , eftersom det var så längesen sist. Tror det var i somras.
Skulle ju egentligen ha setts på vulcanmarken, men eftersom jag fick för mkt alkohol i kroppen den gången också,
så kom jag aldrig till öltältet ! haha

Annars idag ska jag försöka plugga massa massa massa , och gosa med min goding , som jag inte alls hunnit göra så
mycket som jag velat denna degerforsvistelse. Men det ska det bli ändring på. Har ju några dagar till på mig och pussas och kramas med honom :)

I morgon ska jag träffa Anna E en sväng, för vi ska byta böcker och lite annat smått och gott ;) sen ska jag upp och hälsa
på farmor en sväng. Känns som att jag borde göra det, nu när jag lovat så länge att jag ska göra det. Sen på kvällen
blir det kanske utgång med Lina och Linnéa , på wickan, kostade typ 40kr eller nått för Linnea hade gratis biljetter 2st och lina och jag skulle dela på inträdet då :)
På lördag blir det först kalas hos mina kusiners pappa, han fyller 49 trorja. Ska bli kul och träffa släkten lite nu när man
är hemma. Känns så tomt och inte ha nån som kommer och hälsar på hemma. Lite tråkigt. På kvällen blire mys
med gott och dricka o melodifestivalen, kanske capsning! I like. Får se vilka det blir. Anna och jag är säkra iaf, för det
var vi som bestämde det. Sen har jag pratat med Elin B och Lina också, ifall hon och anna ville komma upp en sväng =)
Får se om vi får några grabbar också, eller om dom flyr fältet när det vankas tjejtjöt!
Söndag är det mys, mys och mys inplanerad. Även en heldag med Basic Park, så vi kanske kan bli klara med skivan
nån gång. Vore ju kul om den iallafall var klar innan sommaren :) På måndag ska jag iväg och söka sommarjobb, sen
blir det sista myset med älskling och hemfärd kl 17.48. Jag vill inte åka hem! Vet inte hur länge de dröjer tills jag kommer
hem igen. Blir nog 2 helger i mars. Kan ju inte missa Mickis stattpremiär, och sen fyller pappsis år också, det får man
ju inte missa! haha

Bye bye !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0