When I get to Warwick Avenue, Please drop the past and be true.



Jag döör snart ! Jag orkar faan inte plugga nåt mer nu alltså. Jag tror jag läst så mkt att jag aldrig mer kommer att
kunna läsa frivilligt igen. Har som tur bara 42 sidor, så har jag läst ALLA kapitel i böckerna jag behövde läsa. Men sen
är det en jävla massa häften + dags och börja om igen. Men jag tänkte fanimej inte läsa alla kapitel igen. Tänker
bara läsa dom kapitlen jag känner mig osäker på. Nån mer som känner likadant inför nått prov / tenta ? Men vad
skönt det ska bli på lördag kl 13.05 , man är klar med tentan och behöver inte oro sig förrens 16 mars då man får tillbaks
den, o sen den 27 mars då tentan i mikrobiologi är. Gött eller vad ?

Funderar på och fara hem till det rö-vita 2 ggr nu i mars, 6,7,8 mars och sen från den 18e mars ( pappis födelsedag ) och sen se hur länge jag stannar. Antingen den 25e eller 26e mars , eftersom tentan är den 27e. Jag längtar hem
till Degerfors ! Det är galet ! Trodde jag aldrig att jag skulle göra när jag äntligen kom därifrån. Men man gör faktiskt
det, för det är vad man är van med ! Men efter 3 år i jönköping äre dags och flytta närmare hemmåt igen , bara INTE
till Degerfors. Dit flyttar jag när jag är 78 år och snart dement , för degerfors hamnade på 3dje plats på bästa äldrevårds-
omsorgen i Sverige. Äre bra eller äre bra ?

Idag annars förrutom och plugga har jag tvättat all min tvätt. Och det är galet skönt med torktumlare, slipper hänga upp
och plocka ner tvätt. Bara stoppa in i tvättmaskin, sen torktumlaren och sen vika. SÅ JÄVLA BRAAA ! ;)
sen gick anna och jag bort till postlådan vid karlavägen och skickade iväg två brev till kära mammi , sen handlade vi
på ica, blev jordgubbs-fil, cola, honungsmelon, minimorötter och chokladbollar :) anna köpte också marsglass som
vi ska dela på ;D vi var såååååååååå sygna !

nej, nu orkar jag inte meeeeeeeeeeeeeeer ! / B.

Kommentarer
Postat av: AK

Sv. Ok, ska bli spännande att se vart jag hamnar då :P Duu, det kommer jag faktiskt inte ihåg... Får svara på det nästa gång de ringer :P

2009-02-18 @ 21:34:18
URL: http://cadillacgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0