When I was young, I never needed anyone..



Torsdag idag , och snart är det lördag, vilket betyder tenta ! Jag kommer dö, jag kommer inte klara det, jag kommer 
kugga, jag bara vet det ! Det känns inte alls bra det hära. Usch usch usch , ge mig lördagkväll så jag vet att det är
över, och jag itne behöver vara orolig nått mer. Jag vill !

Jag vet att mina senaste inlägg har handlat mkt om min tenta, men det är för att det är en stor grej och ha tenta, för det
är så jävla mkt annorlunda mot att gå på gymnasiet. Det här är som nationella proven, fast man måste plugga till det
här. Och klarar du det inte måste du vänta 2 månader innan du får göra om det, och då har man till påköpet en hel drös
med andra tentor under samma period. Hur kul är det?
Jag känner mig väldigt nervös, för det känns som att jag inte kan nånting, och jag skulle bli så besviken om jag inte klarar mig, eftersom jag har pluggat så himla mycket! Då skulle det känns som slöseri med tid med allt pluggande.
Men klarar jag den däremot kommer jag och gråta glädjetårar, jag lovar. Och då kommer jag vara mig själv evigt tacksam.

idag ska jag plugga, plugga och plugga. Låter det bekant ? Känns som det ! Kanske beror på att det är de enda jag gjort dom senaste dagarna typ. Ska iväg till skolan och träffa Elin, så ska vi plugga lite tillsammans. Hoppas vissa grejer
klarnar då :)

nej, nu blir det nånting annat ! Skriver kanske ikväll..

Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0