Workin' nine to five, what a way to make a living !



Ja, nu har jag äntligen internet i mina kära lägenhet ! Och kåravgiften är betald, så nu får jag skriva tentan också.
Vilken tur jag har , eller hur ? Ja, faktiskt ! Jag har hellre tentan på lördag, istället för och ha den i april. Vem orkar
vänta så länge ? Och till på köpet har man ett antal tentor att plugga till under samma period också.

Fick ett samtal från Västergården förrut, och fick reda på att jag fått sommarjobb ! Och jag var där och sökte igår ! Gött
eller vadå ? ;) Fick vara på samma ställe som förra året + andra avdelningen på samma plan, minst 4 veckor. Då måste
dom ju nästan vara nöjd med förra årets arbete då ? :P haha. Nej, men det är väldigt skönt att få reda på det så tidigt
och att jag inte behöver oroa mig hela våren ifall jag får ett sommarjobb eller inte.
Detta firade jag och Anna med varsin semla , nu ett litet tag i förväg, men det får man faktiskt ! Finns sånna som ätit semlor alldeles för tidigt i förväg. Lite pli måste man ju ha på sig !

Sitter här iallafall och kollar runt lite nu när jag äntligen har internet också. Satte på lugna favoriter på webbradion också.
Otroligt skönt och ha det på, fast inte  när man pluggar. Nu är det milk, toast and honey med Roxette. Gillar vi det,
eller gillar vi det ? ;D Vi gillar det !

Nej, nu ska jag ringa sötis & plugga


Kisses / B.


Kommentarer
Postat av: AK

Hahah jag har oxå fått på Västergården !! :P Då kanske vi blir arbetskamrater i sommar.

2009-02-17 @ 18:43:01
URL: http://cadillacgirl.blogg.se/
Postat av: E. Riley Page

Älskar disney<3

Tack! /e

2009-02-17 @ 23:36:16
URL: http://cyanatra.blogg.se/
Postat av: AK

Sv. Det vet jag inte än... De skulle ringa lite längre fram med vart jag ska vara och vilka veckor... Så det ska bli kul att se :)

2009-02-18 @ 17:32:55
URL: http://cadillacgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0