Yesterday, you and me, and the other people had a party. But who could know it was the last time ?



Sista dagen hemma i kära degerfors ! Jag är ledsen, buhu :( Vill inte åka ifrån min snutt , min kissebebis och allt
som tillhör hemma ! Men jag har haft en otroligt skön vecka , med lite för dåligt med mys med älskling , men han har ju
jobbat och när jag är hemma måste jag ju hinna träffa alla människor , eller hur ? Iallafall så har jag hunnit träffa dom
flesta jag pratat om och träffa och så :) har blivit fikande , mysande , festande och spel spelande , I like !

Igår så spelade iallafall Basic Park i ca 3,5 timme i sträck och vi var otroligt duktiga ! Vi har nog aldrig spelat så bra .
Visst spelade vi bara igenom låtarna först , men de gick ju kanon ! Jag blir stolt över oss brudar ! ;) Sen kom vi ju en
bit på inspelningen också. Hoppas iallafall att det går bra för er utan mig nästa vecka. Sen får vi väl se om vi ska låta
oss vara med och spela dom där gångerna vi blivit erbjudna om ?

Igår kväll tog jag mig äntligen tid och kolla på Sex and the city - the movie. Åh, va bra den var ! Och jag bara äääälskar
Carries skoooor ! Jag ska stjäla hennes skogarderob när jag får chansen ;) Nej, men jag tyckte den var en otroligt
bra film , och jag gillar ju sex and the city serien mycket så det gjorde väl en del med. Och jag tycker att den filmen/serien
är ett bra föredömme för kvinnor i alla åldrar, för dom säger ju att man inte ska vara rädd för och leva ut sina fantasier.
Och de gillar jag ! :)

Idag ska jag och mina kära darling iväg och söka lite sommarjobb inom Degerfors Kommun. Båda två jobbade ju för
dom med samma saker förra sommaren så man kan ju hoppas på att man får ett jobb i år med !
Ska söka i karlskoga kommun också, sen blire väl järnverket och kronhallen också. Får väl hoppas att de blir några
stålar iallafall. Vill ju åka utomlands ju !

Nej, nu ska jag gå och göra nått annat =)


Puss & Kram / B.

Kommentarer
Postat av: AK

Visst är den underbar !! ^^

2009-02-16 @ 15:15:30
URL: http://cadillacgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0