Äntligen Hemma



Ja, äntligen var man hemma i Degerfors. Efter en mycket lång dag kan jag luta mig tillbaka och gotta mig med älskling, godis och skräckfilmer ( Från Andra sidan & Skeleton key ).
Resan från Jönköping till Degerfors gick bra. Dock mycket väntan. Åkte mot Juneporten vid 12.49, var framme vid ett och var klar och satt och vänta vid 13.15, tåget gick 14.01, hur kul var de på en skala? Jag åkte såpass tidigt från Anna bara för att jag trodde att jag inte hittade, men de gjorde jag ju. Nästa gång ska jag ha fika och något läsbart med.
På resan mellan Jönköping och Falköping han jag slumra en stund, vilket gjorde mig ännu tröttare än vad jag redan var. På plats i falköping fick jag sitta ute och vänta i kylan i 25 minuter. Inte så skoj kan jag meddela.
Men iallafall mellan falköping och laxå tog jag mig tid och läste igenom mina anteckningar från föreläsningarna. Duktigt av mig tycker jag! :)
När jag väl kom till laxå stod världens bästa älskling där och väntade på mig. Mysigt med pussar och kramar. Har längtat sååå efter honom ♥
Vi åkte hem till mammi och pappi, och pussade på Loppan. Och slängde ut alla kläder som mamma skulle få tvätta åt mig ;p
Sedan for darl och jag ner och käkade pirre med Laxman. Delade en Niklas special med Lax. Gottans!
Efter det åkte jag o snutt hem till moder och fader igen för och hämta grejor som vi lämnat kvar när vi keeeka pizza.Sen stod det myys på schemat! Åh, vad jag längtat och få bara krama honom!

Nej nu blire en skräckis med nobless och cola =)


Pussssisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0