Babes nya jobb!



Ja, onsdag kväll idag. Sitter här och kollar på Vänner med Annis. Dom har nyss fått reda på att Phoebe är en porrstjärna. Eller är det hennes tvillingsyster Ursula? Ja, det är den stora frågan.
Har haft föreläsning idag, en dubbel om 2 saker, eller vad man nu ska säga. Först var det profession, sen förbättringskunskap. Gick bra må jag säga, och det var riktigt riktigt skönt och få sluta en timma tidigare. Så jag kom hem helt mycke tidigare! Gick och handlade på Ica, blidde mjölk, sockerdricka, marabou choklad, en chokladmuffins, lingonsylt, paprika och minestronesoppa. Gottans. Kvällens dinner blir potatisplättar och rivna morötter. Så underbart gott.
Imorgon blir det en jättelång dag i skolan men lunch ute med Elin och Anna. Gott! Elin visste nå bra ställe med buffé och de passar extra bra till lunch =) Sen på fredag bär det av hemmåt till Degerfors. I'm looking forward to it. Och nästa helg kommer mammi, pappi, darling och ev Loppan ner och flyttar in mig i min nya lägenhet =) Fun!

Nej, nu ska jag göra nått annat.

Vill bara säga;
GRATTIS ÄLSKLING TILL NYA JOBBET! ÄR SÅ GLAD FÖR DIN SKULL <3

Kommentarer
Postat av: AK

På letälv ?? Jag såg honom där idag :)

2009-01-28 @ 20:57:40
URL: http://cadillacgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0