Dfs snart ;D



Sitter här och har gjort varm choklad på den sista mjölken vi hade. Lika bra och göra nånting gott av det, när vi ändå skulle få hälla ut den idag eftersom vi åker till degerfors om typ 2 timmar. Ska bli jättehärligt och få åka hem och träffa mamma, pappa, fredrik och elliott igen <3 Saknar dom jättemkt när jag inte är hemma! Idag blire och åka in till kgas bowlinghall och kolla när mamma spelar nån match, annars får jag inte träffa henne idag, för hon och hennes bowlingkompisar ska dricka bärka och bada tunna. Jag är avundsjuk! Men blir ju mys med darling också =) Det ser jag fram emot mest. Imorgon blire lunch med Lollo och Anna på kinan, himla gott! Var längesen vi 3 sågs, och då tänkte vi att vi kunde passa på och luncha nu när alla tre befann sig i degerfors. På kvällen blire tacos-mys i det gula ;D sen ska jag försöka och plugga lite, har ju seminarium på tisdag och tenta om 3 veckor! Läbbigt. Har ialllafall kommit underfund med HUR jag ska plugga iaf ;) Sen nu på torsdag ska jag på fältstudiedag på Ryhovslassarett, på barnkliniken ;) är jag glad eller är jag glad ? och fredag flyttar jag in i min nya lya :) fredrik, mammi & pappi kommer ner med grejorna, mamma & freddan sover sen över, pappa åker hem för han skulle spela match eller jobba kommer inte ihåg på lördan, men kul att dom kommer ner iallafall :) På måndag ska jag hämta nycklarna, YAY ! ;D Så nu vet ni, har ni vägarna förbi Jönköping är det givet att ni slinker in på en fika ;))

Mitt och annas tillstånd vad det gäller sjukdom 'är väldigt varierande. Jag mår iaf bättre än igår, anna mår fortfarande inge bra :( så vi har under dom här dagarna smittat varandra om vartannat,. Inge braa alls.

Nej, nu ska jag försöka reda ut trasslet till hår och dricka upp min underbara choklad!


Tjosan!



Loveyoubaby ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0