=))



Hallå på er läsare !
Sitter nu hemma hos moder och fader och skriver några rader. Fredrik är och jobbar. Han har inte fått jobba nånting på jättelänge, så ringer dom idag och säger att han får jobb nu i natt och i morgon natt. Känns lite träligt bara att det är våra sista dagar ihop innan flytten. Men jag förstår honom att han inte tackar nej. Jobb är ju endå pengar.
Ska iallafall sova här, sista natten jag sover i det gula nånsin? Nej, jag lär ju sova där när jag kommer och hälsa på! För det kan jag lova att jag kommer och göra. Jag kommer sakna Fredrik, mamma, pappa, Elliott och Degerfors så mycket! Så jag ska åka hem så ofta jag kan.
Tänkte bara meddela att jag ska försöka blogga så mycket som möjligt nere i Jönköping, så ni vet hur studentlivet går, och hur jag försöker överleva utan Fredrik.
Men det ska gå det här. Han kommer ju ner så fort jag får egen lya och ett jobb, och han och jag har varit jätteduktiga och sökte 3 jobb bara idag! Och 4 eller 5 igår, så jag håller alla tummar jag har att han får ett av dem. Speciellt ett av personlig assistent-jobben som han gärna vill ha.
Men sånt är livet. Ska krypa till kojs och gosa med mina oranga bebis.
Puss hej!

Efterlyser den som skrev en snäll men anonym kommentar i gårdagens blogginlägg. Undrar bara vem du är, så att jag kan svara på din kommentar ;) Om du nu ser det här & vill tala om vem du är förstås! :-)



"Be what yo wanna be, do what you wanna do!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0