Förfest, sittning, mellanfest, utgång!



Ja, vad tycker ni om dagsschemat för mig idag då?
Själv tkr jag det ska bli en alldeles förträffligt trivsam kväll ihop med faddar, lagkamrater, mat och gott och dricka :)
Sitter hät och har nyss gjort mig iordning. Ska försöka fylla ut mina anteckningar från dagens föreläsning om hälsa.
Måste säga att Gunilla, våran föreläsare/lärare (hon kommer tex bevaka våran grupps seminarie på måndag), är helt grym. Jag trodde aldrig en föreläsning på högskolan kunde vara så rolig! Jag måste säga
att jag trivs extremt mycket som student och att plugga i Jönköping var inte ett misstag. Jag har en helt rockig klass, roliga lärare och vi läser bara 1 kurs i taget! Rena himmelriket mot vad jag trodde det skulle vara. Dessvärre är jag redan nervös för tentan som kommer om en månad, men innan dess hinner jag vara hemma i dfs 3 ggr, en av gångerna kanske blir 7 hela dar :) Nej, ikväll blire först förfest hos Vildana, sen sittning, sen mellanfest hos Vildana och sen utgång på Kåren! Oh, I like!! ;)
Fast jag saknar snuttigullisen så det gör ont!! Men jag kommer snart hem till han och till min hårboll ♥
har redan domderat mor och far om vilken mat det är som gäller i helgen! ;-) Om jag nu endå ska komma hem måste jag väl få go mat?
Annars äre ganska lugnt på min front. Plugg inför seminariet på måndag blir det, men lite annat skoj måste det ju bli oxå. Jag ska iaf lära degerforsarna hur man spelar caps! ;)

aja, nu ville Annis ha datorn.

Höres =)




ÄLSKAR DIG BABY ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0