Första föreläsningen

Japp, idag var det dags för första föreläsningen. En 3 timmar lång historia om omvårdnad. Jag är trött kan
jag meddela. Men jag kan faan så mkt bättre om omvårdnad. Haha.
Måste kolla pingpong och fylla ut resten av mina anteckningar, så jag kan plugga lite nu när jag ska hem.
Imorgon vankas de sittning med chartertema, och jag ska agera reseledare ;) eller ja, iaf föreställa en. Blir förfest med vårat lag, röda laget, hos Vildana, tror ja de var :) sen blire väl Kåren på kvällen, så jag är lagom bakis när
jag beger mig hemmåt på torsdag, haha.
Annars idag ska jag bara slappa och kolla på TV. Annis den hurtbullen ska på träning, så jag har hela lyan för mig själv. Gooit! ;) haha
Imorgon i skolan vanskas 3 timmars föreläsning om Hälsa, sen en 2 timmars om nånting med Nursing , nått internationellt grejs, som några sjuksköterskor från wales har, får se om jag orkar stanna på den. Får se hur stor frestelsen om att sluta 12 istället för 15.00 är imorrn! haha

Nej, nu ska jag äta korv.

Saknar dig baby ♥

Kommentarer
Postat av: Lina J

Ok! Låter spännande! Jag läser cellbiologi nu, genetik :) Jaså äär det, va roligt! Hälsa henne frpn mig och gratulera att hon kom in! Det visste inte jag! :)

Kramkram och ha det så kul hemma i helgen ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0