Hemfärd



Japp, idag bär det av hemmåt för en långweekend i mitt kära Degerfors. Sitter här och skriver, lyssnar/kollar på vänner också.. Idag har jag inte hunnit gjort så mycket. Vaknade halv 9, läste ut min Hänt Extra-tidning, sen kollade Anna och jag på vänner, och nu som sagt sitter jag här.
Ska få tummen ur röven och fylla ut mina anteckningar, som jag inte han igår. Måste ju kunna plugga lite till seminariet på måndag. Om livet går som jag vill har jag en lägenhet nästa vecka! :)
Gårdagen var mer än bra! Sittningen var väl planerad och mycket underhållande må jag säga. Men att vårat lag inte vann var den största förlusten och besvikelsen. Vi som vunnit alla tävlingar! Vi var helt enkelt dåliga på och fjäska, och det fick vi höra sen också :P Men två ur vårat lag vann ju årets nolla (Palm) och årets fadder (Emma). Stort grattis till dom! Maten som bestod av hamburgare och pommes var gott, och vårat lag vann ju första tävlingen så vi fick hämta mat först. Gött! Kvällen blev ju roligare ju mer man fick i sig, dock fick jag alldeles för mycket i mig. Men efter att haft så ont i fötterna att jag inte kunde gå, satte jag mig ner och drack vatten och var nästan nykter när jag kom hem halv 3. Stackars Anna som låg och sov, och skulle upp 8! ;) Men som en god kamrat gick jag också upp halv 9 (hon snooza tills dess). Måste tacka Anna i klassen också som lånade mig pengar till taxin hem också!:) Vettefaan hur jag hade kommit hem annars, eftersom jag missat sista bussen som gick hem. Och gå hem i mina skor var inte ett alternativ. Men pigg är jag idag iallafall. Inte ett dugg bakis. Är så skönt. Mina närmsta vet hur DÅLIG jag kan bli dagen efter. Så jag är oerhört tacksam att jag mår som jag mår idag. Mitt karma måste ha varit bra igår, eftersom dagen efter betyder att man mår som man förtjänar, och jag mår på topp! 
Jag är ju så taggad och åka hem till alla mysisar ( Fredrik och Elliott ). Och jag ska få komma hem och äta mammas och pappas mat! Im längting too much.

Nej, nu blire lite skolarbete, sen ska jag slänga mig i duscha !!

CYA


Älskar dig skrutt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0