Home sweet home



Det är helt underbart och vara hemma i Dfs igen ! Jag och Fredrik vaknade för en timme sen, och sen dess har vi myst och kollat in lite möbler på blocket. Kan ju vara bra och ha lite nu när man ska flytta.
Igår kväll låg fredrik och jag i varsit hörn av soffan och glodde på skräckisen "Från andra sidan", och jag tyckte faktiskt den var läskigt ! Hon Calista Flockhart ( Ally McBeal ) spelade huvudrollen, och hon fixade faktiskt och spela skräck också, fast hon kanske är bättre som komediskådis :)
Idag blire mys och sen ska jag och spela med BP , faan så skoj ! Var ju en hel evighet sen, så nu tyckte jag att vi kunde passa på när fröken åkesson ändå var i stan, hehe.
Ikväll blire mat hos mammi och pappi - kött & bakad potatis - på min begäran ! Måste ju ha redigt goo mat när man endå är hemma. Och snart blire slut på denna skitmat , för då ska de dieteras så jag får en "snygg" beach09kropp, nejdå, så jag kommer i mina favvisjeans igen ;P hahaha
I möra vankas de 20års partaj för en viss bergstedt som hade äran att fylla systembolag förra veckan. Måste ju fira att hon äntligen kan köpa sprit i Sverige ;) sen efter de kanske de blir statt, jag är inte så taggad på de, men vi får se.
Innan partyt blire mat hos mor o far ( måste ju utnyttja deras matlagning till max när man är hemma ), då blire grillad kyckling o pommes. Sen ska jag försöka plugga så jag dööör denna helg inför måndagens seminarium.
Söndag kl 17.48 går tåget från laxå station. men jag kommer igen om en vecka !!


nej, nu blire mys med sötis <3


hej svejs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0