Jönköping nästa :)



Ja, nu fick man reda på att man kommit in på sin efterlängtade linje! Flytt ner till Jönköping på måndag, det känns så jävla bra. Ska bo hos Annis ett tag, förhoppningsvis (för Annas del) får jag en lägenhet snart, så min älskade darling kan flytta ner till mig oxå. Så december 2011 är jag en fullbordad sjuksköterska, redo för framtiden! :)
Jag ser verkligen fram emot o flytta, det ska bli så jävla skoj =) och jag är så lättad att jag kom in överhuvudtaget :) tack den högre makten som hjälpte mig, och tack mina mkt bättre betyg ;D

nu ska jag slå min blivande roomie en pling ;)


Toodles !

Kommentarer
Postat av: AK

Weeii !! G R A T T I S !!

2009-01-07 @ 21:59:12
URL: http://cadillacgirl.blogg.se/
Postat av: Anonym

:O:O:O:O, I'm gonna miss you! <3

2009-01-08 @ 18:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0