Lägenhet!



Ja, då var man lägenhetsägare då! Fick lägenheten. Skrev kontrakt kl 15.00 idag. Känns så jävla skönt. Och nu ska Fredrik komma ner och bo hos mig hur massa som helst :) Flyttar enligt överrenskomelsen in 1 februari, men mor, far & Freddan kan inte komma ner till Jönköping förrens typ 2 helger efter, och lite svårt och sova i lägenheten utan säng :P haha.. har iallafall köpt ny säng och nytt skrivbord som jag ska ha här nere. Göttans! En 120 säng tom, ofantligt göttit.
Annars idag har vi haft seminarium, det gick väldans bra tycker jag. Inget att vara orolig för. Fick även mina böcker från adlibris, så jag läste lite ur den ena - Omvårdnad i ett mångkulturellt samhälle. Läste om patienter som är med i Jehovas vittnen och Mormonkyrkan. Tycker det är ganska intressant att läsa om olika kulturer. Annis och jag var och handlade också, och lagade lite food. Blidde grillad kyckling och potatiskroketter. Underbart gott! Medan vi käkade kollade vi på Madagaskar 2. Redigt bra, fast ettan är mkt bättre.
Annars idag blire kanske TP kändisutgåvan och film. Och i möra är jag ledig =) dåå ska jag sooova länge och bara slappa. Onsdag har jag en föreläsning mellan 13-16, torsdag 3 föreläsningar, så jag är i skolan mellan 9-17, väldigt jobbigt tycker jag, men jag har ju kompensation och är ledig på fredan och åker till Degerfors då :) WUNDERBAAART!

nej, nu ska jag göra nått annat


Puss & Kram



Saknar baby <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0